Grandödare har slagit till igen ?!?! OmFg

"Det kan vara någon som hatar granar"

haha va enda in i glödheta ?   När jag först slängde ett öga på rubriken så trodde jag direkt det stog att någon smyger omkring och dödar grannar haha men wtf så fick lov att läsa lite extra. Men till sak Vem Fan Bryr sig om något sådant här ? haha låt den jävla stackarn springa runt och skära i barken då han lär då tröttna. Iofs har man kutttttat runt 3000st granar så verkar det som att man har väldigt lite att göra hahaha. Så kanske dags och sätta ut en pass gubbe i skogen så blir det då ett slut på det.


Jag är lite efter med detta men har inte haft orken att skriva tidigare så det fick bli nu istället =)))))))))))))


"Att snitta så många granar tar tid och kräver stor beslutsamhet."









MEEET THA SNAJPA FFS!!!!!!!




haha nu är det ju så här Daniel att bara fittnoobs kör SPY så enkelt är det. Blir så jävla förbannad på röv ungar som ska komma och snuppa med kuken i röven på en så man fackiin dör hela tiden. Alltså hur fan orkar man ? EPIC FAIL EPIC FAIL.....









Ne fy fan orkar inte skriva nå mer fjant nu. Petttter A.K.A Lanhajjjen är en stor jävla bög jävel han sa att han gillar inte brudar utan det är killar som gäller. Men men har alltid haft mina misstankar om detta så det var väl inte direkt en överraskning..


Ne heeeeiidaaaa.







P.s Josefin är en kofösare.. =O  True story 2.....

Kommentarer
Postat av: Danne

Du e rolig du, bara för att jag är bättre än dig på spy? :P

2009-02-20 @ 22:50:01
URL: http://fusse.blogg.se/
Postat av: Josse

Haha va? menar du mig nu?? om ngn är kofösare så är det du, en jävligt duktig en också eftersom jag inte sett en ko sen du flyttade. haha

2009-02-27 @ 10:29:17
URL: http://jhouck.blogg.se/
Postat av: Adam Lindström

haha. Det är du som är kofösaren ffs. :D Och det finns eller ja det fanns faktiskt en ko i Grönalid. Jag lovar den va på baksidan av det där huset.

2009-02-27 @ 19:03:05
URL: http://wincraft.blogg.se/
Postat av: Josse

Du pratar så mkt skit Adam :p "det där huset" Vilket??????? :D

2009-03-04 @ 23:51:29
URL: http://jhouck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0