Jaha!! Hur ska dom ha det ? Fanns Atlantis eller fanns det inte ?

Det står idag i Aftonbladet att dom kan ha hittat Atlantis ? Men var inte det bara något "Platon" hittade på? ELLLER ?
Ja vem fan vet dom har då hittat något som ser ut som "Atlantis".
väster om Kanarieöarna om jag inte är helt dum i huvudet och glömt hur en kompassizh funkar. Men det ska vara VÄSTER så ni som har nya Google Earth med Ocean tillägge kan ju alltid ta en titt om ni ska vara så förbannat nyfikna...


Jaha där äre
Jag var snäll och ringade in det så ni absolut inte ska missa det. För jag vet det finns brill ormar som vägrar använda sina glajjer bara för att... Nåja där äre ivarje fall.




Kort om Atlantis för er som valt att sova efter födseln.




"Atlantis är en legendarisk ö som är omtalad av Platon men vars existens inte kunnat bevisas. Enligt Platon ska ön ha varit det mäktigaste riket på jorden på sin tid."



Se, nu har jag lärt er om Atlantis också. Jag borde fan bli lärare, tror att många skulle lyssna på mig faktiskt fast ja det hade kanske blivit kaos under lektionen också... Hmp. Ska fundera på det lite innan jag beslutar mig för att testa på lärar yrket for real!!!



Tjapp.



Kommer mer info så fort jag vet något nytt om Atlantis...





Föresten min blogg är anpassad till 1680 x 1050 eller högre.
Så för att den ska se bra ut byt...









Heidaaa
^_^




Kommentarer
Postat av: Danne

Haha! jag har lätt velat haft dig som lärare! =)

2009-02-20 @ 21:46:52
URL: http://fusse.blogg.se/
Postat av: Adam Lindström

haha var väl det jag förstod. Att det skulle finnas en efterfrågan på lärare som mig.

2009-02-20 @ 22:12:54
URL: http://wincraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0