Vitsigt värre. (Som jag kommer ihåg dom)

Det finns garanterat andra versioner, och ändringar i alla jag kan tänka mig. Men WtF lika bra att skriva några =)


SO HERE GOES........



Perkele va kallt!

5°C - Det blir inte varmare än så här i Finland, så vi börjar här; spanjorerna tar på sig mössor, vinterjackor och handskar. Finländarna solar.
10°C - Fransmännen försöker förgäves starta upp centralvärmen i sina hus. Finländarna planterar blommor i trädgården.
5°C - Italienska bilar vägrar att starta. Finländarna cruisar i cab.
0°C - Destillerat vatten fryser. Vattnet i Vanda ån blir lite tjockare.
-5°C - Folk i Kalifornien håller på att förfrysa. Finländarna grillar den sista korven före vintern.
-10°C - Engelsmännen sätter på värmen i sina hus. Finländarna tar på sig en långärmad tröja.
-20°C Australiensarna flyr från Mallorca. Finländarna slutar fira midsommar, hösten har kommit.
-30°C - Folk i Grekland dör av kyla och försvinner från jordens yta. Finländarna börjar torka tvätt inomhus.
-40°C - Paris krackelerar sönder i kylan. Finländarna köar vid korvkiosken.
-50°C - Isbjörnarna börjar evakuera nordpolen. Finska armen flyttar sin vinteröverlevnadskurs till senare i väntan på riktig vinterväder.
-60°C - Korvatunturi förfryser. Finländarna hyr video och stannar inne.
 -70°C Den falska jultomten flyttar söderut. Finländarna blir frustrerade eftersom det inte går att lagra Kossu (Koskenkorva) utomhus. Finska armen drar ut på vinteröverlevnadskurs.
-183°C - Mikroberna i maten överlever inte. De finska korna klagar över att mjölkarnas händer känns kalla.
-273 - ALL atombaserad rörelse stannar. Finländarna börjar säga till varandra "Perkele, vad kallt det känns ute idag".

 -300°C - Helvetet fryser till is. Finländarna vinner Melodifestivalen



        haha



Två män är ute i skogen för att jaga. Plötsligt snubblar den ene och faller ner på marken, till synes livlös. Han verkar inte andas och ögonvitorna syns. Den andre skyndar sig att ringa 112 på sin mobil.

- Ja, hallå, min kompis bara föll ihop i skogen, jag tror att han är död. Vad ska jag göra???

- Försäkra dig först om han är död.

- Det blir tyst och sen hörs ett skott, varefter mannen kommer tillbaka:

- Okej. och sen då??




hahaha.. Detta var faktiskt i en nätomröstning på någon sida förut har jag för mig där den korades till världens roligaste... Tror det var någon tjomme i lumpen som drog denna för mig. Ur kul. ^_^




Det var två kompisar
som delade lägenhet. En av dom var alkoholist och den andra var helnykterist. Flera nätter i veckan kom alkoholisten hem och spydde i handfatet. Detta var något som helnykteristen tröttnade på, och han köpte därför en stor komage och lade i handfatet i avskräckande syfte. På morgonen dagen därpå sa alkoholisten när han kom ut i köket:

- Jag ska aldrig dricka igen. I går spydde jag upp hela magen, men jag fick ner den igen med lite tur och en tandborste.

 Knock first



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ;) jävla cp... ja dom två sistnämnda va ju bra, de andra va inte alls lika roliga =)

2009-02-20 @ 22:51:59
Postat av: Josse

hahah va dåliga.. det fula är att man skrattar ändå :p

2009-02-27 @ 10:26:35
URL: http://jhouck.blogg.se/
Postat av: Adam Lindström

haha dom är ju skit bra :D men MJAAA du skrattar i varje fall :D

2009-02-27 @ 19:06:14
URL: http://wincraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0