Have i found the right soul for me ?!?

Kan börja med att skriva att nu är det ju faktiskt Tisdag och nu är det bara 16H kvar tills jag fyller hela fantastiska 23 år. ha jävlar. Nu är jag snart riktigt gammal till och med. Och bäst med allt jag känner mig fortfarande som 20 haha. Helt fantastiskt va ? fyller 23 och känner mig som 20 år det är då fan inte illa det. =))   

Föresten på tal om min topic så är det ju så att jag tror att jag faktiskt hittat henne nu. =D Inte helt hundra men troligen. Woho...
GZ.



Sitter och funderar på om det nu man ska ta ner julstjärnan från fönstret men när jag tittar runt i olika fönster här omkring så har ju alla sina kvar varför ska jag då ta ner min ? Man måste ju va med i "the stream" liksom....  Hur skulle det se ut om jag tog ner mina och ingen annan har gjort det ännu ?  Det skulle ju faktiskt kunna tolkas som att jag är en utstickare men det är ju egentligen det jag vill vara så kanske ska jag ta och ta ner den där jävla saken som stört mig så jävla många dagar nu! Dessutom så har jag tagit fram min Stungun igen haha sist jag höll på med den så gav jag ju mig en jävel så jag låg utslagen i typ 5-6 tim haha coolt var det synd bara att man inte kan släppa "avtryckaren" när man väl har börjat fräsa lite.

Har lärt mig min läxa av att inte hålla på med den på det sättet som jag gjorde då haha ingen bra idé.
Min är dock inte fjant blå.




Jaha. Vad ska man mer knöbba in i min otroligt coola blogg ?  Förutom att jag är så jävla sugen på en riktig kanon fylla ihop med Danne och Ghris det hade ju inte varit helt fel direkt. Men lär väl inte hända de närmaste veckorna. Tråkigt nog!

Ja just ja. Jag har gjort i ordning i min hall nu så jag kan ta in crossen där haha lär bara få hit henne från Vansbro. Hmm undra när det ska bli av då.  Btw så ska jag nog hem till Vansbro om 2 veckor om jag orkar och har tid. Ska väl hjälpa morsan och syrran röjja i något jävla förråd. Kan ju bli jävligt spännande faktiskt med tanke på att jag är helt hundra på att jag kommer hjälpa flytta 1 sak sen har jag hittat något spännande att glo på eller kolla vad det är...  Föresten Behira du kan ju ta och köpa min ena dator om du vill är dock inte komplett med alla delar men en jävligt stor del av det resten fixar väl Patasmövi åt dig !!!! Så slå till FHS.


Hm. föresten så kom jag på det var ju ett jävla tag sedan jag spelade wow  (World Of Warcraft) för er stackars retards som ej vet vad wow är. Ja det kanske är dags att väcka "Anastachia" ur sin jävla koma och plöjja lite =II  

Nu måste jag ju bara trycka in ett så kallat "Wedge runkobjekt" haha en riktig babe.

Ta det lugnt nu Werre.



Nej nu ska jag ta och sova en stund kom ju nyss hem från jobbet så det är dags att sova lite.


NN all.


Over and up ?

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud va gammal du är Adam! :P

2009-01-13 @ 16:45:43
Postat av: Behira

Det beror på hur mycket du ska ha för den och vad som saknas? ;o

2009-01-13 @ 16:52:21
URL: http://behira.blogg.se/
Postat av: Anonym

j

2009-01-13 @ 16:52:45
Postat av: Danne

wedge runkobjekt? haha, little tooo much information for me

2009-01-13 @ 20:08:12
URL: http://fusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0