Idag är ingen vanlig dag för det är ju Coola Adam´s födelsedag!!

 Ja nu är man hemma från jobbet igen då, eller ja har varit det i några minzzz nu men endå. Och jag fick ju värsta GRATTTIS från Naggis också det e nice.. =)) För det är ju faktiskt så att jag fyller år idag nu har jag gnöttat om det i flera dar men nu jävlar är den dagen här äntligen!!!!!

GRATZZZZ FFS ADAM...


Känner mig inte på så mycket skriv humör idag. Eller så är det bara så att jag har absolut ingenting att skriva om det kan ju faktiskt vara så. =O     Jo men sen kan vi ta denna fråga också nu medans jag endå är igång och kluddar i bloggen igen. Vilket ord är bättre än det andra ?

Rackarns eller fantastiskt ? För jag tycker ju helt klar Fantastiskt är bättre ord än Rackarns. Men jag vet ju en som inte tycker så och hon säger rackarns fler gånger per dag än vad andra blinkar liksom så det kanske är ett väldans bra ord endå ?

Nåja jag vet inte vad tycker ni andra ? =F


Och inte har jag fått någon jävla invite till progget "Spotify" :(( Rackarns så ledsen jag blir på det. Vill också =((



Inge delay inget alls bara sök och lyssna. GE MIG INVITE FITT SAK.



Nej undra om man ska ta och lägga sig och sova lite nu. Det är kanske dags eller börjar bli ivarje fall. Men sen du din rackarns jävla Skånska aquavit flaska så åker du ner i min ljuva öl & sprit tarm det är då ett som är säkert h4h4.....



Naggis  är det i Piteå som en gubbe stoppa pitten i en å ?? Är lite förvirrad. =S


Nej Gnatt all.



Over and Sideways..

 Btw så här kul hade jag ju när jag fyllde 21 år.
Var i Norge då men Check it OUT haha




Meee


Ja jävlar. Nej nu ska jag te nös o badö...

Kommentarer
Postat av: larss

irres soffa... där har man sutter å dragit en å annan öl :D

2009-01-19 @ 19:36:24
Postat av: Adam

Fel. MIN soffa ;D

2009-01-20 @ 08:04:39
URL: http://wincraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0