Mer snö ?

Jo jag vet jag gillar snö, men va fan mera nu ? =O   Trodde det var dags för sommarn att börja kriga med vintern nu men tydligen inte.  Man längtar ju faktiskt lite efter riktig cross åkning på någon slurp myr eller annat skit som folk lurar ut en på...

Föresten så äre en fitt cp dag idag. Johanna (Favvo syster) ska inte på jobbet ikväll/natt det är totalt sunk. 1. Jag kommer komma i tid till jobbet. 2. Ingen att skratta åt på jobbet som är så slut som Johanna. haha. Äsch da får väl stå ut med dönicken Yasmine =P



Haha Poppel A.K.A Magnus (Brorsan)
Det är väl inte så jävla konstigt du aldrig får se något djur utanför fönstret hur mycket skit du än slänger ut där när varenda jävla djur blir påkört innan dom tagit sig över Riksväg 71 =P

"En viltolycka inträffade längs riksväg 71 på Skamsberget i Vansbro vid 16.30-tiden" perfekt täjming död innan sol fan gått ner. Iofs han överlevde ju denna gång så haru tur så kommer det ett haltande djur utanför där så du kan springa ut och kniva djuret =))  Men ha tålamod för det kan ta en stund för djuret att ta sig från vägen till baksidan av kåken =O


Jadu Falukuriren har ju verkligen spännande saker att skriva om i Vansbro.  Är det inte en familj som ska utvisas så äre att VAIK har förlorat ännu en match i hockey =P Kan fan inte bli mer spännande helt ärligt talat... Om dom gav sig fan på det så skulle det garanterat finnas något som är lite bättre att skriva om. För just nu när man går in på "www.falukuriren.se" så sitter man bara och hoppas det hänt något riktigt jävligt som man kan läsa om.. Men även det börjar försvinna nu när alla "gangsters" vuxit upp lite mer. Syftar då mest på Heed och Daniel san  ö Ghris osv osv osv osv....


Nej pallar fan inte skriva mer atm...

Kommer dock en sista bild här på Vansbro´s fantastiska station.  =)







NN all.




// Adam

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha nej det är fan alltid spännande saker som händer hemma. vaik har förlorat en match.:D du e rolig du

2009-01-22 @ 21:16:54
Postat av: Adam Lindström

hahaha. Ne men se där har vi självaste drottningen av trysil också. Vasom Fan :D

2009-01-22 @ 21:55:33
URL: http://wincraft.blogg.se/
Postat av: Behira

"Om jag kunde drömma" handlar om en tjej som heter Bella. Hon flyttar från Phoenix till Forks! Hon börjar på Forks High School och träffar Edward Cullen som även är vampyr. Bella misstänker hans konstiga beetende och får tillslut höra av en gammal vän om Forks legender. Men Bella kan inte hålla sig borta från Edward trots att han varnat henne.



"Tre saker var jag absolut övertygad om. Den första var att Edward var vampyr. Den andra var att det fanns en del av honom - och jag visste inte hur stark den delen kunde vara - som törstade efter mitt blod. Och den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom."



Tror nog du skulle älska boken. Grymt sjukt bra!

2009-01-23 @ 13:47:22
URL: http://behira.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ja. Sjävlaste drottningen av Norge, om jag får be! :)

2009-02-08 @ 23:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0