Up and down or down and up ?

Jaha, då var det Måndag igen då.  Ny är man här på blogg tjafset också. Bara för en polare snackade om att han gjorde en blogg så fick ju självklart jag också lov att göra en och se nu här är jag =P  Jävla Danne......

Ohh snart fyller jag år också 23år ha.Vilket jävla skit som om det spelar någon roll, det var coolt att fylla år då man var typ 13-16 år dom eller iofs var ju nice att bli 18 också men resten är ju stekdöda åldrar. Men blir väl en jävla kanon fylla här i lägenheten ensam med skånsk aquavit haha jävlar sööö götttttt. Eller egentligen inte men det är bättre än folköl det tar lite mer på kroppen... Jag brukar ju säga som så att   "Livet borde inte vara en resa med mål att komma till graven i god form och med en vältränad kropp, utan hellre att man kommer med pitten i ena handen och en grogg i den andra, trött, sliten och ropande ....vilken resa!"

haha nog bland det bästa som tryckt sig ur min mun på jadu evigheter och se nu får ni också ta del av det. 

ANYWHO... Nu ska jag ta och sova lite nyligen kommit hem från jobbet. 23.00 till 06.57 i 6 mån nu for what ?  Nothing .. =O

Äsch bakslag är som en bakfylla.

Nej NN suckers =))

Over and in ?




Det bästa från Skåne men en då så jävla äckligt. haha förklarar hela Skåne i en smäll ?

Kommentarer
Postat av: Danne

lol ditt sär =)Komma här o skylla på mig, jag hörde suget redan jag sa att jag gjort en ;)

2009-01-12 @ 13:23:01
URL: http://fusse.blogg.se/
Postat av: tindra

Skånsk akvavit, klart du gillar den, allt från skåne är bra ;);););)

2009-01-12 @ 17:55:06
Postat av: Behira

Adam Lindström + blogg?

Det trodde jag aldrig. Haha. xD

2009-01-12 @ 21:12:18
URL: http://behira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0