Dags för en update ? :P

Ja, vad ska man börja med att skriva då ?     Har i varje fall börjat jobba igen, och nu är jag inte längre kvar på Arla Foods i Kallhäll..   Men lika jävla glad för det är jag!!!! TRALALALA *sing*  

Nu jobbar jag på och läs nu Bro Hof Slott.  Det är Sveriges absolut finaste golfbana, ;)  riktigt nice att få vara med och jobba där och lära sig något nytt. Man kan tro att det inte är så jävla svårt att klippa gräs liksom. Men det är förbannat mycket som ska vara helt perfekt och fixas och donas hela tiden. Maskiner och FÅGLAR jag aldrig sett förut i hela mitt liv!!! lol =)


Bro Hof Slott (Golf)
Här har ni en bild.


Dom har ju givetsvis en egen hemsida ni kan besöka.  [ http://www.brohofslott.se/  }
där har ni den....


Ska försöka komma igång och skriva lite oftare på den här jäffla bloggen.



Återkommer efter veckan och helgen. Är både nervös och super glad inför helgen. =)


Yver and Out  from Tha WinCraft

Kommentarer
Postat av: Tjatmara

Oj vad det går undan här då ;)

2009-08-14 @ 22:20:53
Postat av: Danne

DAGS FÖR EN UPDATE KANSKE ADAMSAN!

2009-10-22 @ 13:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0